Fogorvos Debrecen

Ön mikor járt utoljára fogorvosánál? Tudta, hogy évente 2 alkalommal akkor is érdemes felkeresnie fogorvosát, amennyiben semmilyen panasza nincs? Miért fontos a rendszeres fogászati ellenőrzés?
Most ezeket a kérdéseket fogjuk megválaszolni.

Fontos hogy a fogproblémákat minél korábban felismerjük, így azok nem csak könnyebben kezelhetőek, hanem a gyógyulás esélye és annak gyorsasága is jelentősen megnő. Továbbá a hirtelen fellépő tünetek kialakulásának esélye is csökkenthető.  Mindenképp a rendszeres fogászati ellenőrzés mellett szól, hogy előre tervezhető, ellentétben egy hirtelen kialakult, így azonnali beavatkozást igénylő fogfájással szemben.

Fogorvos Debrecen

Mi történik a fogászati ellenőrzés során?
Először is fontos leszögezni, hogy az ellenőrzés teljesen fájdalommentes. Nyugodtan “hátra lehet dőlni”, hiszen semmilyen fájdalommal, vagy kellemetlenséggel nem jár a vizsgálat. A páciens fogainak állapotfelmérése, vizsgálata történik, mely alapján megtörténik a kezelési terv felállítása, mely a további szükséges kezeléseket tartalmazza.  További fontos szempont, hogy a vizsgálat kierjed a szájnyálkahártya esetleges elváltozásainak korai felismerésére is.

Milyen gyakran ajánlott felkeresni a fogorvost?
Egy évben kettő alkalommal mindenképp. Ez a gyakoriság szükség ahhoz, hogy időben felfedezhető legyen egy-egy kialakulóban lévő probléma. Így az könnyebben, gyorsabban orvosolható, a maradandó károsodások kockázata csökkenthető.  Tartsuk mindig szem előtt, hogy a komoly fájdalommal járó fogászati problémák jellemzően a rendszeres vizsgálatok elmaradása miatt alakulhat ki. Fogorvos Debrecen? A válasz Prizma Dental!
Debreceni fogorvosi és szájsebészeti magánrendelőnkben a konzultáció és szájüregi szűrővizsgálat díjmentes. Az összes kezelésünkre pedig egy év teljes körű garanciát vállalunk.

Fogászat Debrecen

Ha elmarad a szűrővizsgálat…
A fent leírtak be nem tartása esetén, adott esetben akár komolyabb következményekkel is lehet számolni. Egy előre haladott, nem időben felfedezett probléma kezelése időben hosszadalmasabb, összetettebb és nem utolsósorban költségesebb is.
Egy kezeletlen fogszuvasodás általában fogbélgyulladáshoz vezet, a fog gyökérkezelése válik szükségessé, mely általában több ülést vesz igénybe. Amennyiben a fogszuvasodás már olyan méreteket ölt, hogy a fogat megtartani nem lehet, a fogunk elvesztésével számolhatunk, melynek pótlása ismét további költségeket vet fel.
A fentiekből egyenesen következik tehát, hogy nem érdemes elkerülni a rendszeres fogászati ellenőrzést, hiszen így számos komolyabb, hosszadalmas kezeléstől tudjuk megóvni magunkat!
Fogorvos Debrecen? A válasz Prizma Dental!

Keresse fel debreceni fogorvosi magánrendelőnket, kérjen időpontot!
Bejelentkezés: 20/417-46-26
On-line időpont foglalási rendszerünkért kattintson ide!
Prizma Dental, fogorvosi és szájsebészeti magánrendelő
Debrecen, Piac utca 30. 1/2