Magán gyermekfogászat Debrecen

Kezdjük rögtön egy tévhittel!
Az emberek többsége általában úgy gondolja, hogy a tejfogaknak nincs nagy jelentősége, hiszen idővel le fognak cserélődni, ezért a szuvas, rossz állapotú tejfogakkal nem is érdemes foglalkozni, úgyis lesznek helyettük szép, új maradó fogak. Ezeket a gondolatokat gyorsan felejtsük is el, lássuk mi az igazság!

Magán gyermekfogászat Debrecen

A tejfogakra ugyan olyan gondosan kell ügyelni, mint a maradó fogakra, hiszen rengeteg kellemetlenséget tudnak okozni. Itt nem csak arra kell gondolni, hogy „jelen” pillanatban adódhatnak problémák, hanem arra is, hogy ennek hatása lehet a jövőben is! A tejfogak ugyanis ugyanúgy viselkednek, mint a maradó fogak.  Ugyanolyan problémáik is adódhatnak: például fogszuvasodás, fogbélgyulladás. Ezeket a problémákat pedig mindenképp időben kell orvosolni, ennek pedig kettő nagyon egyszerű oka van. Egyrészt komolyabb problémák kialakulását is megelőzhetjük, másrészt pedig később a már áttört maradó fogak épségét óvhatjuk meg egy időben megkezdett kezeléssel.

Gyerekek és a gyermekfogászat
A fentieken túl, van még egy igen fontos része annak, hogy gyermekünk időnként megjelenjen a gyermek fogorvosnál. Meg kell ismertetni a gyerekeket a fogorvossal, a fogászati eszközökkel és a rendelői környezettel. Látniuk és tapasztalniuk kell, hogy a fogorvosi rendelő nem is egy olyan „félelmetes” hely mint gondolták, itt semmi rossz nem történhet velük. Így pedig nem alakul ki bennük félelem, melynek köszönhetően, egy későbbi ellátás alkalmával nyugodtan ülnek a fogorvosi székbe.
Természetesen itt is igaz, hogy minél kisebb egy probléma, annál könnyebben kezelhető. Ezért is fontos a rendszeres ellenőrzés, fogászati szűrés, évente 2 alkalommal.  Ezen vizsgálatoknak köszönhetően egy időben felismert elváltozás könnyen és gyorsan gyógyítható.

Ne feledjük, a szülőknek kiemelt szerepe van a gyermek fogainak épségében melynek komoly hatása van a felnőtt kori fogazatra is. A jó állapotú fogak pedig nem csupán esztétikai szempontból fontosak, hanem sok-sok problémától, kellemetlenségtől és fájdalomtól kímélik meg majd őket a jövőben.
Keressék fel bátran debreceni magán fogorvosi Rendelőnket, ahol türelmes, felkészült csapattal állunk az Ön és gyermeke rendelkezésére!

Bejelentkezés az alábbi telefonszámon: 20/417-46-26
Prizma Dental, fogorvosi és szájsebészeti magánrendelő,
Debrecen, Piac utca 30. 1/2