EMS – Irányított Biofilm Terápia

A dentálhigiénia területén korszakalkotó EMS irányított biofilm terápia a jelenleg elérhető leghatékonyabb és legkíméletesebb professzionális szájhigiénés eljárás.

Ez a komplex kezelés a teljes szájüreg egészséges állapotának kialakítását és fenntartását teszi lehetővé. EMS – prémium fogkő eltávolítás

A svájci EMS Airflow Prophylaxis Master készülék a legmodernebb technológiának köszönhetően eltávolítja a fogkövet, a fogakon lévő biofilmet, teljesen simára polírozza a fogfelszíneket.

ems-airflow
EMS
értékelés
szemléltetés
motiválás
airflow

Kontroll és rendszeresség – Az egy életen át tartó egészséges fogak és íny záloga. Az EMS irányított biofilm terápiát egyedi felmérés alapján, de átlagosan évente 2-3 alkalommal ajánljuk elvégeztetni.

Tapasztalatunk, hogy aki az EMS terápiát választja a hagyományos ultrahangos fogkőeltávolítással szemben, sokkal szívesebben, stressz és félelem nélkül készül a fogászati kontollokra és dentálhigiéniai kezelésre.

Preventív és fenntartó kezelés – elejét veszi a szuvasodásnak, fogkőképződésnek, az íny gyulladásos elváltozásának; a beindult kóros folyamatokat megállítja, visszafordítja

Minimálisan invazív – csökkenti az ultrahangos és kézi eszközök alkalmazásának szükségességét

Maximálisan hatékony – a plakkfestésnek köszönhetően láthatóvá válik a biofilmréteg, ami célirányos és gyors kezelést tesz lehetővé

Rendkívül alapos – kiválóan alkalmazható a nehezen elérhető felszíneken (fogközök, fognyaki területek, az íny alatti területek, implantátumok körüli területek); egy lépésben tisztít és políroz

Fájdalommentes – még fognyaki kopás, extrém fogérzékenység esetén sem jelentkezik fájdalom, köszönhetően a „No pain”-technológiának

Kíméletes – nem sérti meg az ínyt, a fog felületét, sőt mindenféle fogpótláshoz, még a vékony héjakhoz is gyengéd, mert nem karcol

Gyerekeknek is ajánlott – a módszer az apró tejfogakkal is kíméletes

Tudástár – minden kezelés szerves része a személyre szabott edukáció, szájápolási tanácsadás

Új szintre emelt páciensélmény – a páciens már a kezelés alatt is jól érezheti magát, utána pedig mintha újjászületett volna!

perioflow
piezon
ellenőrzés

Várjuk Önt is a rendelőnkben!

GBT
i feel good

Irányított Biofilm Terápia

Szintlépés a fogak tisztaságában és a száj egészségében. De miért is jó ez?

Sokan nem kedvelik a fél éves kontroll időpontot a dentálhigiénikusnál, pedig az ínygyulladás, fogágygyulladás és fogszuvasodás megelőzésében elsődleges jelentőségű, hogy a fogakra felrakódott fogkőtől megszabadítsuk a fogakat.

A hagyományos, ultrahangos készülékkel végzett fogkőeltávolítás bizony sokaknak lehet kellemetlen élmény, ha fogaik az átlagosnál érzékenyebbek.

Az EMS irányított biofilm terápia, és az erre használt profilaxis készülék eloszlatja ezen félelmeket, mert számos más előnye mellett valóban fájdalommentes.

A fogakra lerakódott biofilm és fogkő tökéletes és maradéktalan eltávolítása szükséges ahhoz, hogy az ínygyulladást, fogágygyulladást és implantátumok körüli periimplantitiszt megelőzzük illetve megállítsuk.

Hogyan lehet fájdalommentes az EMS biofilm terápia?

A láthatóvá tett plakkot, éretlen (még el nem meszesedett) fogkövet és biofilmet Airflow-val, egy speciálisan kifejlesztett homokfúvó eljárással távolítjuk el.

Az íny alatti biofilmet Perioflow-val távolítjuk el, egy kimondottan erre a területre kifejlesztett homokfúvó készülékkel, mely alkalmas mély ínytasakok megtisztítására is.

A maradék, érett, kemény fogkövet a Piezon nevű eszközzel távolítjuk el, mely egy vékony, lineárisan mozgó rezgőfejes készülék, csak akkor lép működésbe, ha fogkövet érzékel a hegye alatt.

Rendelési idő

Hétfő – Péntek: